4 Ocak 2015 Pazar

İlk Seks Deneyimim Karşınızda



Merhabalar ben Betül sizlere ilk sex deneyimimi anlatacağım ben 14 yaşındayken sınıftan Abdullah Kağan adında arkadaşım vardıve ben onu çok arzuluyordum

 ders beden dersiydi sınıf tamamen boştu bende hocadan izin alıp sınıfa çıktım en arka sıraya geçtim ve Kağanı düşünerek amımı okşamaya başladım o sırada sınıfa

Kağan girdi hemen kendimi toparladım farketmedi aramızda kısa bir konuşma geçti ve konu sexe geldi sordum hiç sex yaptın mı diye

Hayır dedi bende herşeyin bir ilki vardır dedim ama beni bulmaz dedi o kadar emin olma dedim ne demek istiyorsun dedi bende kimseye söylemeyeceğine yemin et dedim tamam söz dedi ben seninle olmak istiyorum dedim sonra dudaklarına yapıştım biraz öpüştük sonra dur dedi burda olmaz dedi tuttum elinden birlikte kazan dairesine gittik orda öpüşmeye devam ettik daha fazla sarılmaya başladım dudaklarını bıraktım ve aşağıya doğru indim okul pantolonunun düğmesini açtım ve fermuarınıda açtım pantolonunu indirdim külodu vardı külodun üstünden sikini elledim

Kağan da başımı tuttu külodunu indirdim Aşşağıya siki çok büyük değildi yaklaşık 13 cm kadardı elimle sıvazlamaya başladım ve yavaş yavaş ağzıma doğru götürdüm yalamaya başladığımda eliyle kafamı bastırıyordu ağzıma boşaldı döllerini yuttum çok güzeldi beni ayağa kaldırdı yeni oluşmuş memelerimi yalamaya başladı bendede okul pantalonu vardı bende düğmesini ve fermuarımı açtım

Kağanın sikini amıma doğru değdirdim bi titreşti niye bilmiyorum ama bana güzel geldi sonra amıma soktum biraz acıdı sonra rahatladı ama çok zevkliydi içimde gidip geldi boşalacağını söyledi sikini ağzıma aldım yaladım ve ağzıma boşaldı gene yuttum çok güzeldi sonra giyindik dudağına öpücük koydum oradan uzaklaştım arada gene sex yapıyorum ve sizde bunu okuduğunuz için teşekkür ederim

4 yorum:

  1. merhabalar ben batuhan 05318801471 bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 05318801471watsap lina viber var

    Sil

    YanıtlaSil
  2. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENECEYİ Bİ PATNER ARAYAN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI EVLİ BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil