24 Aralık 2014 Çarşamba

3 Erkeğin Arasında




Size hayatimda ilk defa yasadigim ve asla da unutamayacagim bir animi anlatmak istiyorum.  Sonunda ciftlige varmistim, Turkiyede gecirecegim zaman kisitli oldugu icin, temizlik sirketini ve havuz bakim sirketini henuz yola cikmadan aramis, ciftlige vardigim gun tum bu islerin bitmesini istedigim icin ayni gune randevu yapmistim. 

tabi kapidan girer girmez bunlarin hepsini unuttum, ve yorgunlugumu atmak icin, bikinimi giyip havuz basindaki sezlonga attim kendimi. Icimden de keske havuz bos


olmasaydi diye dusunuyordum. sezlongta uyya kalmisken, bi erkek sesiyle zipladim yerimden, ciftligin kapisindan havuz temizleyicileri bahcede biri oldugunu gormus kapiyi acarmisiniz diye bagiriyorlardi.

 uyku sersemligiyle ustume bornozumu bile giymeden bahce kapisini acmaya kostum. kapiyi acarken adamlarin yuzlerindeki ifadeyi ve nerdeyse agizlarinin suyunun akmak uzere oldugunu farkedince, uzerimde kucucuk bikinimle adamlarin arasinda nerdeyse cirilciplak kaldiimin farkina vardim. 

onlara yolu gosterdikten sonra iceri gidecekken geri dondum, ve sezlonga geri oturdum. bu uc delikanliyla ciftlikte yalniz kalacagim ilk gunu unutulmaz gecirebilirdim. size biraz da kendimden bahsedeyim, 28 yasinda kizil sacli yesil gozlu, cikik tahrik edici kalcalarim, duzgun bacaklarim, ve hic bir sutyende rahat durmayan goguslerimle gorunusume oldukca guvenirim.

 ve bu gorunusun bu 3 erkegi de bastan cikardiginin farkindaydim. ve onlara arkami donerek , yere dusen havluyu sezlonga serme bahanesiyle kalcalarimi en ufak ayrintisina kadar ortaya cikaracak bi sekilde egildim, ve daha sonra bacaklarimi sanki hadi gelin beni sikmenizi bekliyorum dercesine actim.

 kacamak bakislarini ve sortlarinin altinda saklamaya calistiklari siklerini gunes gozluklerinin arkasindan seyretmek cok zevkliydi. daha sonra yuzustu donup, emekler pozisyonda, birini yanima cagirdim.

Gerisi Sonraki Emailimde



6 yorum:

  1. merhabalar ben batuhan 05318801471 bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 05318801471watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yaşındayım bekarım İzmirliyim Ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar Hayat güzel sevgililer dürüst ve seviyeli insanlar 05323375290

    YanıtlaSil
  3. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENECEYİ Bİ PATNER ARAYAN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI EVLİ BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  5. amı yanan bayanlar bu numara benim 0537 272 62 90 kol gibi yarak var şappur şap şap şak şak merak etmeyin sapık değilim korkmanıza gerek yok yapışkan değilim

    YanıtlaSil

  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil