21 Aralık 2014 Pazar

Teyze Demeden Becerdi Beni



Ben 27 yaşında olgun fiziği doğru kızıl şaçlı güzel bir bayanım her neyse olaya girelim bir gün yeğenim okuldan öğle yamegine gelmişti bana ara sıragelir yemeğini yer giderdi.

Ama bu sefer roller değişmişti yeğenim geldiğinde ben temizlik yapıyordum altım da kısa bir etek onun altımda da kırmızı bir tanga vardı. terlediğimden tanga belli oluyordu ama ben hiç bozuntuya verdim yeğenime yemek hazırlayıp devam ediyordum temizliğe sira mutfaga gelmiş tam yerleri silerken aynadan yeğenimin
beni izlediği gördüm ve ne diyeceğimi şaşırdım bişe diemedim


 sonra ben terledim bir üstümü değiştireyim dedim ve yatak odasına geçtim eteğimi çıkardığım anda biri ğöğüslerime sarıldım birde ne göreyim yeğenim içim bir tuhaf olmuştu ne yapacağımı şaşırdım bbirden bire sonra da ona bağırdım ne yapıyorsun die ama o beni hiç dinlemiyordu

 delice saldırıyordu bana üzerimdeki penyeyi yırtıp çıkarttıktan sonra sadece südyten ve tanga ile kalmıştım ne yapacağımı bilimiyordun bir den saldırdı südyenimi çıkardı dedli gibiydi baş edemiyordum beni yalamaya başladı sonra mecburiyetten kendimi ona saldım 17 yaşında idi ama çok büyük siki vardı sıra beni sikmeye gelmişti amıma yöneldi yok dedim ama

dinletemedim sonrada arkama geçti hayır dedim tokat attım yeter dedim kocam bile beni arkadan sikmedi dedim ama başaramadım acımadan beni sikmeye devam etti ve o gün tam 2 saat kölesi oldum bende ileryen saatlerde zevkin doruklarına çıktım

o gün yeğenim öğleden sonra okula gidemedi bennde de derman kalmadığından kocamla 3 gün boyunca oynaşmadım yoksa morlukları görüp benim başkasıyla yattığımı anlayacaktı yeğenim le artık haftada bir sevişiyoruz.



6 yorum:

  1. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. izmir ve çevre illerden azgın bayanlar evli çifler üçüncü olurm yaş fark edmez fantazi sevenler dul bekar güven çerçevesinde tlfnm gizli nolara açık mjyaz arayn 05457109847

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olgun yaşta am hastasıyım arayın
      05412502963
      sikiş aceleyi sewmez zewk işidir
      dibine dibine vuralım

      Sil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENECEYİ Bİ PATNER ARAYAN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI EVLİ BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. olgunyaşta tost isteyen çiftler arayın
    05412502963
    olgun erkeğim sikişin dibine vuralım

    YanıtlaSil